Dobrý den,
noční směna 17.3.2016
Lanstreger –30 min.
Oprava poškozeného plexiskla na afu 210. Výměna ulomeného trnu na afu 240.
Stříbrný práh - 70 min.
Opět výpadek vzduchu. Hledání příčiny- výměna ventilu, vzduch sice naběhl, ale ne tak jak by měl. Zřejmě je ještě špatná festo kostka před ventilem.
A – sloupek –40 min.
Korekce svaru – strana B, přípravek 205, krátký svár. Problém s kamerami- kontrola snímání, problém se snímáním plastových žeber (strana A, přípravek 205), občas problém se snímáním misek- jde o rostřiky kolem matek tolerance se nesnižovala. (Je problém nastavit kamery, aby správně snímaly, když se jednotlivé díly od sebe liší a pokud se nastaví vyšší tolerance, tak může projít díl bez matky.)
Zadní čela – 35 min.
Zásek při výměně čepiček R1 i R2. R1- spadlá čepička- výměna spodní elektrody. Spadlé pohony na R1 i R2. Nastavení základní pozice druhé stanice.
Radhause 304.- 30 min.
Oprava poškozené gravírky- gravírka upadla z držáku- zavaření držáku.
Bodovka 401- změna parametrů
Základní proud byl snížen o více jak 10%. Z 37kA na 33kA. Operace 20- byl problém s rozstřiky a při sekáčové zkoušce nešel ani plíšek odseknout, jak byl přivařen. Kontrola izolace, byl sundán celý přípravek a vyčištěn, seřízení kolmosti elektrod. Zkusilo se svářet i bez opěrného přípravku, ale stále docházelo k rozsřikům bodu- proti stálému rozstřiku bodu pomohla změna parametrů. Poté sekáčová zkouška s výsledkem OK.
Rolovací linka
Částečná preventivka.
S pozdravem
Černý Jan
Programátor
Tel.: 775 779 416
jan.cerny@schnellecke.com
noční směna 17.3.2016
Lanstreger –30 min.
Oprava poškozeného plexiskla na afu 210. Výměna ulomeného trnu na afu 240.
Stříbrný práh - 70 min.
Opět výpadek vzduchu. Hledání příčiny- výměna ventilu, vzduch sice naběhl, ale ne tak jak by měl. Zřejmě je ještě špatná festo kostka před ventilem.
A – sloupek –40 min.
Korekce svaru – strana B, přípravek 205, krátký svár. Problém s kamerami- kontrola snímání, problém se snímáním plastových žeber (strana A, přípravek 205), občas problém se snímáním misek- jde o rostřiky kolem matek tolerance se nesnižovala. (Je problém nastavit kamery, aby správně snímaly, když se jednotlivé díly od sebe liší a pokud se nastaví vyšší tolerance, tak může projít díl bez matky.)
Zadní čela – 35 min.
Zásek při výměně čepiček R1 i R2. R1- spadlá čepička- výměna spodní elektrody. Spadlé pohony na R1 i R2. Nastavení základní pozice druhé stanice.
Radhause 304.- 30 min.
Oprava poškozené gravírky- gravírka upadla z držáku- zavaření držáku.
Bodovka 401- změna parametrů
Základní proud byl snížen o více jak 10%. Z 37kA na 33kA. Operace 20- byl problém s rozstřiky a při sekáčové zkoušce nešel ani plíšek odseknout, jak byl přivařen. Kontrola izolace, byl sundán celý přípravek a vyčištěn, seřízení kolmosti elektrod. Zkusilo se svářet i bez opěrného přípravku, ale stále docházelo k rozsřikům bodu- proti stálému rozstřiku bodu pomohla změna parametrů. Poté sekáčová zkouška s výsledkem OK.
Rolovací linka
Částečná preventivka.
S pozdravem
Černý Jan
Programátor
Tel.: 775 779 416
jan.cerny@schnellecke.com